Bourjois toaletní voda Kobako 50 ml

Bourjois toaletní voda Kobako 50 ml

Dostupnost Skladem (6 ks)
Můžeme doručit do:
7.5.2024
Možnosti doručení
Kód: 6686
169 Kč / ks 139,67 Kč bez DPH
Bourjois toaletní voda Kobako 50 ml

Klasická, orientálně laděná vůně pro ženy. Kobako je legenda mezi vůněmi s velkou historií a tradicí. Vůně byla uvedena na trh v roce 1936.


SLOŽENÍ
ALCOHOL, PARFUM, AQUA, BENZYL SALICYLATE, HEXYL CINNAMAL, CI 14700, LIMONENE, LINALOOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, HYDROXYCITRONELLAL, CITRONELLOL, GERANIOL, EUGENOL, COUMARIN, BENZYL BENZOATE, CITRAL, FARNESOL, BENZYL ALCOHOL, ISOEUGENOL

 

UPOZORNĚNÍ

Hořlavé. Uchovávejte mimo dosah dětí. Chraňte před teplem, horkými povrchy, jiskrami, otevřenými plameny a jinými zdroji zapálení. Nekuřte. Nestříkejte do otevřeného ohně nebo jiných zdrojů zapálení. Nespalujte ani po použití. Chraňte před slunečním zářením. Nevystavujte teplotám přesahujícím 50 °C. Nestříkejte do očí.

Doplňkové parametry

Kategorie: Parfémy
Pro koho: ženy
Velikost: 50ml

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Vše začalo v roce 1863. 

Prvními výrobky byly voskové makeup tyčinky se spoustou barevných odstínů a se zábavnými jmény jako Jelaous nebo Lovesich, speciálně vytvořené pro divadlo Josephem-Albertem Ponsinem, skvělým kosmetologem.

Ve stejném roce Bourjois vyvíjí specifický proces výroby. Kombinace pečlivě odměřeného množství pudru a vody, jemně promíchaná a nalitá do kulatých forem, které se následně zapekly v troubě na pečení. A tak se zrodila první tvářenka, která se stala ikonou značky Bourjois.

V roce 1879 se kosmetický paleta výrobků rychle rozšířila. Rafinovanost a rozmanitost make-upu přinesla úspěch nejen u herců a hereček.

Dále se značka zaměřila na parfémy. Fenomenální úspěch zaznamenala především jantarovo-květinová, kořeněná vůně Soir de Paris, kterou navrhl Ernest Beaux. Prodávala se v půlnoční modré lahvi, kterou dnešní sběratelé velmi oceňují.

Od roku 1950 se značka hodně zaměřuje na mladší zákaznice, které snadněji podlehnou kouzlu inovativních produktů. Vyrábí se oční stíny, rtěnky nebo třeba voděodolné řasenky.

Nyní je značka rozšířená přibližně v 45 zemích a i nadále nabízí ženám inovativní a hravé produkty, elegantní jako je Paříž sama.