Bourjois make-up Healthy Mix 55N 30 ml

Položka byla vyprodána…
Dostupnost Vyprodáno
Možnosti doručení
Kód: 485
199 Kč / ks 164,46 Kč bez DPH
Bourjois make-up Healthy Mix 55N 30 ml

Komplexní péče o pleť s ovocnou vůní! Aktivní látky: meruňka - projasní pleť, meloun - hydratuje pleť, jablko - účinný antioxidant, zázvor - dodá pleti energii. Výsledky: pleť je osvěžená a hydratovaná po dobu osmi hodin. Výhody: projasní pleť až o 70 %, formule obohacená o ovocné přísady pro zvýraznění krásy vaší pleti, krycí krémová textura, která se snadno vstřebává, vydrží až 16 hodin a nezanechává stopy. Jak používat: aplikujte jemným vklepáváním do pokožky.


 

Doplňkové parametry

Kategorie: Make up
Hmotnost: 0.1 kg
Odstín: 55 Deep beige
Pro koho: ženy
Velikost: 30ml
Položka byla vyprodána…

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Vše začalo v roce 1863. 

Prvními výrobky byly voskové makeup tyčinky se spoustou barevných odstínů a se zábavnými jmény jako Jelaous nebo Lovesich, speciálně vytvořené pro divadlo Josephem-Albertem Ponsinem, skvělým kosmetologem.

Ve stejném roce Bourjois vyvíjí specifický proces výroby. Kombinace pečlivě odměřeného množství pudru a vody, jemně promíchaná a nalitá do kulatých forem, které se následně zapekly v troubě na pečení. A tak se zrodila první tvářenka, která se stala ikonou značky Bourjois.

V roce 1879 se kosmetický paleta výrobků rychle rozšířila. Rafinovanost a rozmanitost make-upu přinesla úspěch nejen u herců a hereček.

Dále se značka zaměřila na parfémy. Fenomenální úspěch zaznamenala především jantarovo-květinová, kořeněná vůně Soir de Paris, kterou navrhl Ernest Beaux. Prodávala se v půlnoční modré lahvi, kterou dnešní sběratelé velmi oceňují.

Od roku 1950 se značka hodně zaměřuje na mladší zákaznice, které snadněji podlehnou kouzlu inovativních produktů. Vyrábí se oční stíny, rtěnky nebo třeba voděodolné řasenky.

Nyní je značka rozšířená přibližně v 45 zemích a i nadále nabízí ženám inovativní a hravé produkty, elegantní jako je Paříž sama.