Bourjois make-up SPF10 123 Perfect 51 30ml

Položka byla vyprodána…
Dostupnost Vyprodáno
Možnosti doručení
Kód: 1298
174 Kč / ks 143,80 Kč bez DPH
Bourjois make-up SPF10 123 Perfect 51 30ml

Make-up nové generace pro perfektní pleť bez chybičky. Již žádné tmavé kruhy pod očima, povadlá, šedá pleť a červené žilky! Bourjois, expert na barvy, vložil veškeré své know-how do nového make-upu, obsahujícího 3 kouzelné barvičky pro perfektní pleť.

3 kouzelné barvy pro dokonalou pleť:

  • specifické žluté pigmenty – krycí, zklidňující efekt (proti tmavým kruhům),
  • specifické projasňující fialové pigmenty – pro šťavnatý vzhled a rozjasnění pleti,
  • specifické zelené pigmenty - proti nežádoucím červeným žilkám.

Výhody:

  • neucpává póry,
  • hedvábně jemná textura,
  • středně krycí,
  • bojuje proti lesku pleti díky extraktu z bavlny,
  • nechává pokožku dýchat,
  • dermatologicky testováno.

Výsledky:

  • perfektní přirozená pleť bez chybičky po dobu až 16 hodin,
  • 24hodinová hydratace,
  • ochrana proti nežádoucím UV paprskům SPF 10.

 

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Make up
Odstín: 51 Vanille Clair
Pro koho: ženy
Velikost: 30ml
Položka byla vyprodána…

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Vše začalo v roce 1863. 

Prvními výrobky byly voskové makeup tyčinky se spoustou barevných odstínů a se zábavnými jmény jako Jelaous nebo Lovesich, speciálně vytvořené pro divadlo Josephem-Albertem Ponsinem, skvělým kosmetologem.

Ve stejném roce Bourjois vyvíjí specifický proces výroby. Kombinace pečlivě odměřeného množství pudru a vody, jemně promíchaná a nalitá do kulatých forem, které se následně zapekly v troubě na pečení. A tak se zrodila první tvářenka, která se stala ikonou značky Bourjois.

V roce 1879 se kosmetický paleta výrobků rychle rozšířila. Rafinovanost a rozmanitost make-upu přinesla úspěch nejen u herců a hereček.

Dále se značka zaměřila na parfémy. Fenomenální úspěch zaznamenala především jantarovo-květinová, kořeněná vůně Soir de Paris, kterou navrhl Ernest Beaux. Prodávala se v půlnoční modré lahvi, kterou dnešní sběratelé velmi oceňují.

Od roku 1950 se značka hodně zaměřuje na mladší zákaznice, které snadněji podlehnou kouzlu inovativních produktů. Vyrábí se oční stíny, rtěnky nebo třeba voděodolné řasenky.

Nyní je značka rozšířená přibližně v 45 zemích a i nadále nabízí ženám inovativní a hravé produkty, elegantní jako je Paříž sama.