Bourjois mascara Volume Clubbing Black 9 ml

Položka byla vyprodána…
Dostupnost Vyprodáno
Možnosti doručení
Kód: 5921
119 Kč / ks 98,35 Kč bez DPH
Bourjois mascara Volume Clubbing Black 9 ml

Ultra objemová řasenka Volume Clubbing 11 ml Ultra Black. Řasenka pro ty z vás, které jsou rády středem pozornosti. Díky speciálnímu kartáčku, který pojme dvojitou dávku řasenky, již jedním tahem maximálně zvýrazníte, prodloužíte a oddělíte vaše řasy. Díky unikátní ultra odolné vinylové konzistenci vydrží nalíčení až 10 hodin bez chyby a Váš pohled tak zůstává neodolatelný.


 

Doplňkové parametry

Kategorie: Líčení
Odstín: Black
Pro koho: ženy
Velikost: 9ml
Položka byla vyprodána…

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Vše začalo v roce 1863. 

Prvními výrobky byly voskové makeup tyčinky se spoustou barevných odstínů a se zábavnými jmény jako Jelaous nebo Lovesich, speciálně vytvořené pro divadlo Josephem-Albertem Ponsinem, skvělým kosmetologem.

Ve stejném roce Bourjois vyvíjí specifický proces výroby. Kombinace pečlivě odměřeného množství pudru a vody, jemně promíchaná a nalitá do kulatých forem, které se následně zapekly v troubě na pečení. A tak se zrodila první tvářenka, která se stala ikonou značky Bourjois.

V roce 1879 se kosmetický paleta výrobků rychle rozšířila. Rafinovanost a rozmanitost make-upu přinesla úspěch nejen u herců a hereček.

Dále se značka zaměřila na parfémy. Fenomenální úspěch zaznamenala především jantarovo-květinová, kořeněná vůně Soir de Paris, kterou navrhl Ernest Beaux. Prodávala se v půlnoční modré lahvi, kterou dnešní sběratelé velmi oceňují.

Od roku 1950 se značka hodně zaměřuje na mladší zákaznice, které snadněji podlehnou kouzlu inovativních produktů. Vyrábí se oční stíny, rtěnky nebo třeba voděodolné řasenky.

Nyní je značka rozšířená přibližně v 45 zemích a i nadále nabízí ženám inovativní a hravé produkty, elegantní jako je Paříž sama.