Bourjois mascara Volume Glamour Push Up Ultra Black 7 ml

Volume Glamour Push Up Effect Mascara Ultra Black Edition - Řasenka s push-up efektem.

Dostupnost Skladem (17 ks)
Můžeme doručit do:
23.4.2024
Možnosti doručení
Kód: 2535
125 Kč / ks 103,31 Kč bez DPH
Bourjois mascara Volume Glamour Push Up Ultra Black 7 ml

Volume Glamour Push Up Effect Mascara Ultra Black Edition. Řasenka nádherně zvýrazní a maximálně prodlouží Vaše řasy! Vaše oči budou orámované hustým závojem přitažlivých a krásně zdvihnutých řas, které jedinečným způsobem podtrhnou přirozenou krásu Vašich očí. „Nadnášecí" patentovaný kartáček, jehož štětinky jsou nasměrovány do 15 ti různých směrů. Během chvíle zněkolikanásobí objem Vašich řas.

Každá řasa je nádherně nalíčená, zvýrazněná a natočená. Černá textura vytvoří sametový vzhled Vašich řas a dodá jim větší objem. Řasenka vydrží po nanesení dlouho neporušená, nerozmazává se ani se nedrolí


SLOŽENÍ
AQUA/WATER/EAU, PARAFFIN, CYCLOPENTASILOXANE, CERA ALBA/BEESWAX/CIRE D'ABEILLE, STEARIC ACID, PALMITIC ACID, COPERNICIA CERIFERA CERA/COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX/CIRE DE CARNAUBA, ACACIA SENEGAL GUM, TRIETHANOLAMINE, TRIBEHENIN, POLYURETHANE-1, ISODODECANE, DIMETHICONOL, HYDROXYETHYLCELLULOSE, SILICA, AMINOMETHYL PROPANEDIOL, ALCOHOL DENAT., PANTHENOL, PHENETHYL ALCOHOL, CAPRYLYL GLYCOL, TOCOPHERYL ACETATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM ACETATE, SIMETHICONE, ISOPROPYL ALCOHOL, POLYSORBATE 65, CELLULOSE, PANTOLACTONE, GLYCERYL STEARATE, METHYLCELLULOSE, SULFURIC ACID, SORBIC ACID, BHT, TOCOPHEROL, [May Contain/Peut Contenir/+/-:IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499)].

 

UPOZORNĚNÍ

  1. Naneste řasenku na všechny řasy a pročešte je kartáčkem.
  2. Oddělte řasy od vnějšího koutku i od vnitřního koutku oka zatočením hřebínku.
  3. Po zaschnutí první vrstvy přidejte ještě jednu vrstvu a pak opět pročešte řasy štětinkovým kartáčkem.

Vyhněte se kontaktu s očima, v případě zasažení očí vypláchněte vodou. Uchovávejte mimo dosah dětí.

Doplňkové parametry

Kategorie: Řasenky
Odstín: ultra black
Pro koho: ženy
Velikost: 7ml

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Vše začalo v roce 1863. 

Prvními výrobky byly voskové makeup tyčinky se spoustou barevných odstínů a se zábavnými jmény jako Jelaous nebo Lovesich, speciálně vytvořené pro divadlo Josephem-Albertem Ponsinem, skvělým kosmetologem.

Ve stejném roce Bourjois vyvíjí specifický proces výroby. Kombinace pečlivě odměřeného množství pudru a vody, jemně promíchaná a nalitá do kulatých forem, které se následně zapekly v troubě na pečení. A tak se zrodila první tvářenka, která se stala ikonou značky Bourjois.

V roce 1879 se kosmetický paleta výrobků rychle rozšířila. Rafinovanost a rozmanitost make-upu přinesla úspěch nejen u herců a hereček.

Dále se značka zaměřila na parfémy. Fenomenální úspěch zaznamenala především jantarovo-květinová, kořeněná vůně Soir de Paris, kterou navrhl Ernest Beaux. Prodávala se v půlnoční modré lahvi, kterou dnešní sběratelé velmi oceňují.

Od roku 1950 se značka hodně zaměřuje na mladší zákaznice, které snadněji podlehnou kouzlu inovativních produktů. Vyrábí se oční stíny, rtěnky nebo třeba voděodolné řasenky.

Nyní je značka rozšířená přibližně v 45 zemích a i nadále nabízí ženám inovativní a hravé produkty, elegantní jako je Paříž sama.