Bourjois mascara Volume Glamour Ultra Care black 12ml

Bourjois Mascara Volume Glamour Ultra Care.

Položka byla vyprodána…
Dostupnost Vyprodáno
Možnosti doručení
Kód: 171
259 Kč / ks 214,05 Kč bez DPH
Bourjois mascara Volume Glamour Ultra Care black 12ml

Pečující řasenka Volume Glamour Ultra Care má všechny přednosti bestselleru značky Bourjois - objemové řasenky Volume Glamour. Zdvojnásobí objem řas s maximální jemnou péčí, jelikož byla vyvinuta speciálně pro ciltivé oči. Hypoalergenní (minimalizuje alergické reakce), bez parfemace.

Aktivní látky:

- olej z bavlny a jemný mandlový olej.

Výhody:

- dodává maximální objem,

- jemně pečuje o řasy,

- snadné nanášení díky ultra jemnému štětečku,

- neslepuje řasy.


 

Doplňkové parametry

Kategorie: Řasenky
EAN: 3052503821108
Pro koho: ženy
Odstín: Black
Velikost: 12ml
Položka byla vyprodána…

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Vše začalo v roce 1863. 

Prvními výrobky byly voskové makeup tyčinky se spoustou barevných odstínů a se zábavnými jmény jako Jelaous nebo Lovesich, speciálně vytvořené pro divadlo Josephem-Albertem Ponsinem, skvělým kosmetologem.

Ve stejném roce Bourjois vyvíjí specifický proces výroby. Kombinace pečlivě odměřeného množství pudru a vody, jemně promíchaná a nalitá do kulatých forem, které se následně zapekly v troubě na pečení. A tak se zrodila první tvářenka, která se stala ikonou značky Bourjois.

V roce 1879 se kosmetický paleta výrobků rychle rozšířila. Rafinovanost a rozmanitost make-upu přinesla úspěch nejen u herců a hereček.

Dále se značka zaměřila na parfémy. Fenomenální úspěch zaznamenala především jantarovo-květinová, kořeněná vůně Soir de Paris, kterou navrhl Ernest Beaux. Prodávala se v půlnoční modré lahvi, kterou dnešní sběratelé velmi oceňují.

Od roku 1950 se značka hodně zaměřuje na mladší zákaznice, které snadněji podlehnou kouzlu inovativních produktů. Vyrábí se oční stíny, rtěnky nebo třeba voděodolné řasenky.

Nyní je značka rozšířená přibližně v 45 zemích a i nadále nabízí ženám inovativní a hravé produkty, elegantní jako je Paříž sama.

Coty Inc. 14 Rue du Quatre Septembre, 75002 Paris, France

www.coty.cotyconsumeraffairs.com