Bourjois mascara Volume Glamour Ultra Curl 12 ml

Bourjois mascara Volume Glamour Ultra Curl 12 ml

Dostupnost Skladem (27 ks)
Můžeme doručit do:
30.5.2024
Možnosti doručení
Kód: 2897
114 Kč / ks 94,21 Kč bez DPH
Bourjois mascara Volume Glamour Ultra Curl 12 ml

Řasenka pro efekt natočení řas, vhodná i pro citlivé oči. Chcete mít svůdně dlouhé a natočené řasy? Vyzkoušejte řasenku pro husté řasy Bourjois Mascara Volume Glamour Ultra Curl Black. Zahnutý štěteček řasy citlivě natočí a dodá jim svůdný tvar.

Aktivní látky: Přírodní vosky a silikon dodávají řasám objem a tvar.

Účinky: Zvýrazňuje délku řas, dodává jim dvojnásobný objem a zajišťuje zvýraznění jejich lesku. Zabraňuje tvorbě žmolků a slepování řas. Přirozeně tvaruje.


SLOŽENÍ
AQUA/WATER/EAU, PARAFFIN, CYCLOPENTASILOXANE, CERA ALBA/BEESWAX/CIRE D'ABEILLE, STEARIC ACID, PALMITIC ACID, COPERNICIA CERIFERA CERA/COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX/CIRE DE CARNAUBA, ACACIA SENEGAL GUM, TRIETHANOLAMINE, TRIBEHENIN, POLYURETHANE-1, ISODODECANE, DIMETHICONOL, HYDROXYETHYLCELLULOSE, SILICA, AMINOMETHYL PROPANEDIOL, ALCOHOL DENAT, PANTHENOL, PHENETHYL ALCOHOL, CAPRYLYL GLYCOL, TOCOPHERYL ACETATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM ACETATE, SIMETHICONE, ISOPROPYL ALCOHOL, POLYSORBATE 65, CELLULOSE, PANTOLACTONE, GLYCERYL STEARATE, METHYLCELLULOSE, SULFURIC ACID, SORBIC ACID, BHT, TOCOPHEROL, [May Contain/Peut Contenir/+/-:IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499)].

 

UPOZORNĚNÍ

  1. Naneste řasenku na všechny řasy a pročešte je kartáčkem.
  2. Oddělte řasy od vnějšího koutku i od vnitřního koutku oka zatočením hřebínku.
  3. Po zaschnutí první vrstvy přidejte ještě jednu vrstvu a pak opět pročešte řasy štětinkovým kartáčkem.

Vyhněte se kontaktu s očima, v případě zasažení očí vypláchněte vodou. Uchovávejte mimo dosah dětí.

Doplňkové parametry

Kategorie: Řasenky
Odstín: Black
Pro koho: ženy
Velikost: 12ml

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Vše začalo v roce 1863. 

Prvními výrobky byly voskové makeup tyčinky se spoustou barevných odstínů a se zábavnými jmény jako Jelaous nebo Lovesich, speciálně vytvořené pro divadlo Josephem-Albertem Ponsinem, skvělým kosmetologem.

Ve stejném roce Bourjois vyvíjí specifický proces výroby. Kombinace pečlivě odměřeného množství pudru a vody, jemně promíchaná a nalitá do kulatých forem, které se následně zapekly v troubě na pečení. A tak se zrodila první tvářenka, která se stala ikonou značky Bourjois.

V roce 1879 se kosmetický paleta výrobků rychle rozšířila. Rafinovanost a rozmanitost make-upu přinesla úspěch nejen u herců a hereček.

Dále se značka zaměřila na parfémy. Fenomenální úspěch zaznamenala především jantarovo-květinová, kořeněná vůně Soir de Paris, kterou navrhl Ernest Beaux. Prodávala se v půlnoční modré lahvi, kterou dnešní sběratelé velmi oceňují.

Od roku 1950 se značka hodně zaměřuje na mladší zákaznice, které snadněji podlehnou kouzlu inovativních produktů. Vyrábí se oční stíny, rtěnky nebo třeba voděodolné řasenky.

Nyní je značka rozšířená přibližně v 45 zemích a i nadále nabízí ženám inovativní a hravé produkty, elegantní jako je Paříž sama.