Bourjois stíny mono Ombre á Paupiéres 16 1,5 g

Bourjois stíny mono Ombre á Paupiéres 16 1,5 g

Dostupnost Skladem (4 ks)
Můžeme doručit do:
10.5.2024
Možnosti doručení
Kód: 962
159 Kč / ks 131,40 Kč bez DPH
Bourjois stíny mono Ombre á Paupiéres 16 1,5 g

Získejte až 12 hodin elegantního vzhledu s pomocí očních stínů Bourjois Paris Ombre Á Paupiéres! Krémová konzistence, vysoká pigmentace, obsahují zrcátko.


SLOŽENÍ
TALC, DIMETHICONE, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, MAGNESIUM STEARATE, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SORBIC ACID, TIN OXIDE. [+/- (MAY CONTAIN) : MICA, CI 77007 (ULTRAMARINES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77510 (FERRIC FERROCYANIDE), CI 77742 (MANGANESE VIOLET), CI 75470 (CARMINE), CI 77000 (ALUMINUM POWDER), CI 77163 (BISMUTH OXYCHLORIDE), CI 77510 (FERRIC AMMONIUM FERROCYANIDE), CI 77288 (CHROMIUM OXIDE GREENS), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 42090 (BLUE 1 LAKE)]

 

UPOZORNĚNÍ

Nanášejte oční stíny na víčka pomocí kosmetického štětce nebo pěnového aplikátoru. Zobrazení odstínu závisí na nastavení barev vašeho monitoru. Skutečná barva se může nepatrně lišit. Vyhněte se kontaktu s očima, v případě zasažení očí vypláchněte vodou. Uchovávejte mimo dosah dětí.

Doplňkové parametry

Kategorie: Oční stíny
Pro koho: ženy
Velikost: 1,5g

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Vše začalo v roce 1863. 

Prvními výrobky byly voskové makeup tyčinky se spoustou barevných odstínů a se zábavnými jmény jako Jelaous nebo Lovesich, speciálně vytvořené pro divadlo Josephem-Albertem Ponsinem, skvělým kosmetologem.

Ve stejném roce Bourjois vyvíjí specifický proces výroby. Kombinace pečlivě odměřeného množství pudru a vody, jemně promíchaná a nalitá do kulatých forem, které se následně zapekly v troubě na pečení. A tak se zrodila první tvářenka, která se stala ikonou značky Bourjois.

V roce 1879 se kosmetický paleta výrobků rychle rozšířila. Rafinovanost a rozmanitost make-upu přinesla úspěch nejen u herců a hereček.

Dále se značka zaměřila na parfémy. Fenomenální úspěch zaznamenala především jantarovo-květinová, kořeněná vůně Soir de Paris, kterou navrhl Ernest Beaux. Prodávala se v půlnoční modré lahvi, kterou dnešní sběratelé velmi oceňují.

Od roku 1950 se značka hodně zaměřuje na mladší zákaznice, které snadněji podlehnou kouzlu inovativních produktů. Vyrábí se oční stíny, rtěnky nebo třeba voděodolné řasenky.

Nyní je značka rozšířená přibližně v 45 zemích a i nadále nabízí ženám inovativní a hravé produkty, elegantní jako je Paříž sama.