Bourjois mascara Twist Up The Volume 21 Black 8 ml

Twist Up the Volume Mascara - Objemová řasenka

Položka byla vyprodána…
Dostupnost Vyprodáno
Možnosti doručení
Kód: 1255
149 Kč / ks 123,14 Kč bez DPH
Bourjois mascara Twist Up The Volume 21 Black 8 ml

Toužíte po svůdném, dramatickém pohledu a nekonečně dlouhých řasách? Vyzkoušejte jedinečnou řasenku Bourjois Mascara Twist Up Volume! Tato řasenka nabízí hned dvojí efekt – jednou otočíte a dodáte svým řasám délku, otočíte podruhé a řasy získají luxusní objem. Řasenka nelepí a natáčí řasu po řase zvlášť. Je vhodná i pro citlivé oči.

- první řasenka od Bourjois s kartáčkem 2v1

- unikátní otočný mechanismus zajistí neodolatelné řasy

- pozice 1: kartáček rovnoměrně nanáší řasenku na řasy, odděluje je a prodlužuje jejich délku

- pozice 2: umožní kartáčku nabrat větší množství řasenky, čímž řasám dodá maximální objem

- zachytí i nejmenší řasy

- intenzivní barva


 

Doplňkové parametry

Kategorie: Řasenky
EAN: 3052503702124
Pro koho: ženy
Odstín: Black 21
Velikost: 8ml
Položka byla vyprodána…

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Vše začalo v roce 1863. 

Prvními výrobky byly voskové makeup tyčinky se spoustou barevných odstínů a se zábavnými jmény jako Jelaous nebo Lovesich, speciálně vytvořené pro divadlo Josephem-Albertem Ponsinem, skvělým kosmetologem.

Ve stejném roce Bourjois vyvíjí specifický proces výroby. Kombinace pečlivě odměřeného množství pudru a vody, jemně promíchaná a nalitá do kulatých forem, které se následně zapekly v troubě na pečení. A tak se zrodila první tvářenka, která se stala ikonou značky Bourjois.

V roce 1879 se kosmetický paleta výrobků rychle rozšířila. Rafinovanost a rozmanitost make-upu přinesla úspěch nejen u herců a hereček.

Dále se značka zaměřila na parfémy. Fenomenální úspěch zaznamenala především jantarovo-květinová, kořeněná vůně Soir de Paris, kterou navrhl Ernest Beaux. Prodávala se v půlnoční modré lahvi, kterou dnešní sběratelé velmi oceňují.

Od roku 1950 se značka hodně zaměřuje na mladší zákaznice, které snadněji podlehnou kouzlu inovativních produktů. Vyrábí se oční stíny, rtěnky nebo třeba voděodolné řasenky.

Nyní je značka rozšířená přibližně v 45 zemích a i nadále nabízí ženám inovativní a hravé produkty, elegantní jako je Paříž sama.

 

Výrobní společnost : Coty Inc.
Adresa : 14 Rue du Quatre Septembre, 75002 Paris, France
E-mail : press@cotyinc.com