Bourjois mascara Twist Up Volume Ultra black 52 8 ml
Twist Up the Volume Mascara Ultra Black Edition - Objemová řasenka.
Bourjois Twist Up the Volume je jedinečná řasenka s otočným kartáčkem kombinující sílu prodlužující a objemové řasenky.
Tato řasenka 2 v 1 ti pomůže dosáhnout dokonalého vzhledu řas bez kompromisů.
Pozice 1: Prodlužující efekt. Řasy jsou prodloužené a nadzvednuté už od kořínku ke špičce.
Pozice 2: Ještě větší objem. Otoč kartáčkem a posuň své řasy o další úroveň s intenzivním objemem.
SLOŽENÍ
AQUA/WATER/EAU, PARAFFIN, CERA ALBA/BEESWAX/CIRE D’ABEILLE, STEARIC ACID, PVP, CETYL ALCOHOL,PROPYLENE GLYCOL, ARGININE, POLYSORBATE 20, COPERNICIA CERIFERA CERA/ COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX/CIRE DE CARNAUBA, PANTHENOL, SYNTHETIC WAX, TALC, CANDELILLA CERA/ EUPHORBIA CERIFERA (CANDELILLA) WAX/CIRE DE CANDELILLA, PHENOXYETHANOL, CAPRYLYL GLYCOL, HECTORITE, SIMETHICONE, CERA MICROCRISTALLINA/MICROCRYSTALLINE WAX/CIRE MICROCRISTALLINE, TOCOPHERYL ACETATE, MICA, HYDROLYZED COLLAGEN (DERIVED FROM FISH), SILICA, PANTOLACTONE, HDI/ TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, KAOLIN, HYDROLYZED KERATIN, SODIUM SULFATE, POLYETHYLENE, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, [MAY CONTAIN/PEUT CONTENIR/+/-: IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499), TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), FERRIC FERROCYANIDE (CI 77510), CHROMIUM HYDROXIDE GREEN (CI 77289), CHROMIUM OXIDE GREENS (CI 77288), ULTRAMARINES (CI 77007)]
UPOZORNĚNÍ
- Naneste řasenku na všechny řasy a pročešte je kartáčkem.
- Oddělte řasy od vnějšího koutku i od vnitřního koutku oka zatočením hřebínku.
- Po zaschnutí první vrstvy přidejte ještě jednu vrstvu a pak opět pročešte řasy štětinkovým kartáčkem.
Vyhněte se kontaktu s očima, v případě zasažení očí vypláchněte vodou. Uchovávejte mimo dosah dětí.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Vše začalo v roce 1863.
Prvními výrobky byly voskové makeup tyčinky se spoustou barevných odstínů a se zábavnými jmény jako Jelaous nebo Lovesich, speciálně vytvořené pro divadlo Josephem-Albertem Ponsinem, skvělým kosmetologem.
Ve stejném roce Bourjois vyvíjí specifický proces výroby. Kombinace pečlivě odměřeného množství pudru a vody, jemně promíchaná a nalitá do kulatých forem, které se následně zapekly v troubě na pečení. A tak se zrodila první tvářenka, která se stala ikonou značky Bourjois.
V roce 1879 se kosmetický paleta výrobků rychle rozšířila. Rafinovanost a rozmanitost make-upu přinesla úspěch nejen u herců a hereček.
Dále se značka zaměřila na parfémy. Fenomenální úspěch zaznamenala především jantarovo-květinová, kořeněná vůně Soir de Paris, kterou navrhl Ernest Beaux. Prodávala se v půlnoční modré lahvi, kterou dnešní sběratelé velmi oceňují.
Od roku 1950 se značka hodně zaměřuje na mladší zákaznice, které snadněji podlehnou kouzlu inovativních produktů. Vyrábí se oční stíny, rtěnky nebo třeba voděodolné řasenky.
Nyní je značka rozšířená přibližně v 45 zemích a i nadále nabízí ženám inovativní a hravé produkty, elegantní jako je Paříž sama.