Bourjois mascara Twist Up Volume Extreme black 24 8 ml

Bourjois mascara Twist Up Volume Extreme black 24 8 ml

Dostupnost Skladem (18 ks)
Můžeme doručit do:
17.4.2024
Možnosti doručení
Kód: 6040
157 Kč / ks 129,75 Kč bez DPH
Bourjois mascara Twist Up Volume Extreme black 24 8 ml

Řasenka s otočným kartáčkem Twist Extréme. Objevte benefity nové řasenky z řady Twist Up s otočným kartáčkem - intenzivní objem a nekonečná délka s efektem nadzvednutých řas. Jednoduše benefity All in One.

  • řasenka s otočným kartáčkem,
  • pro intenzivní objem,
  • dodává řasám prodloužení,
  • s efektem nadzvednutých řas.

SLOŽENÍ
AQUA/WATER/EAU, ACRYLATES COPOLYMER, GLYCERYL STEARATE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, 
PROPYLENE GLYCOL, STEARIC ACID, COPERNICIA CERIFERA CERA/COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX/CIRE DE CARNAUBA, ALCOHOL DENAT., TRIETHANOLAMINE, POLYETHYLENE, LECITHIN, PROPYLENE CARBONATE, SYNTHETIC WAX, OLEIC ACID, BENZYL ALCOHOL, NYLON-6, PHENOXYETHANOL, ASCORBYL PALMITATE, PANTHENOL, TOCOPHEROL, METHYLPARABEN, ETHYLPARABEN, SODIUM LAURETH SULFATE, PROPYLPARABEN, GLYCINE SOJA (SOYBEAN) OIL, TRISODIUM EDTA, XANTHAN GUM, SIMETHICONE, POTASSIUM SORBATE, AMMONIUM HYDROXIDE, TETRASODIUM EDTA, SILICA, METHYLCELLULOSE, BENZOIC ACID, SORBIC ACID, SULFURIC ACID, [May Contain/Peut Contenir/+/-:IRON OXIDES (CI 77491, CI 77492, CI 77499), D&C BLACK NO. 2 [nano] (CI 77266)]. 

 

UPOZORNĚNÍ

  1. Naneste řasenku na všechny řasy a pročešte je kartáčkem.
  2. Oddělte řasy od vnějšího koutku i od vnitřního koutku oka zatočením hřebínku.
  3. Po zaschnutí první vrstvy přidejte ještě jednu vrstvu a pak opět pročešte řasy štětinkovým kartáčkem.

Vyhněte se kontaktu s očima, v případě zasažení očí vypláchněte vodou. Uchovávejte mimo dosah dětí.

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Řasenky
Odstín: Extreme black
Pro koho: ženy
Velikost: 8ml

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Vše začalo v roce 1863. 

Prvními výrobky byly voskové makeup tyčinky se spoustou barevných odstínů a se zábavnými jmény jako Jelaous nebo Lovesich, speciálně vytvořené pro divadlo Josephem-Albertem Ponsinem, skvělým kosmetologem.

Ve stejném roce Bourjois vyvíjí specifický proces výroby. Kombinace pečlivě odměřeného množství pudru a vody, jemně promíchaná a nalitá do kulatých forem, které se následně zapekly v troubě na pečení. A tak se zrodila první tvářenka, která se stala ikonou značky Bourjois.

V roce 1879 se kosmetický paleta výrobků rychle rozšířila. Rafinovanost a rozmanitost make-upu přinesla úspěch nejen u herců a hereček.

Dále se značka zaměřila na parfémy. Fenomenální úspěch zaznamenala především jantarovo-květinová, kořeněná vůně Soir de Paris, kterou navrhl Ernest Beaux. Prodávala se v půlnoční modré lahvi, kterou dnešní sběratelé velmi oceňují.

Od roku 1950 se značka hodně zaměřuje na mladší zákaznice, které snadněji podlehnou kouzlu inovativních produktů. Vyrábí se oční stíny, rtěnky nebo třeba voděodolné řasenky.

Nyní je značka rozšířená přibližně v 45 zemích a i nadále nabízí ženám inovativní a hravé produkty, elegantní jako je Paříž sama.