Bourjois mascara Twist Up The Volume 22 Black Balm 8 ml
Řasenka s inovativním kartáčkem 2 v 1 zajistí neodolatelné řasy! Toužíte po svůdném, dramatickém pohledu a nekonečně dlouhých řasách? Vyzkoušejte jedinečnou řasenku Bourjois Mascara Twist Up Volume! Tato řasenka nabízí hned dvojí efekt – jednou otočíte a dodáte svým řasám délku, otočíte podruhé a řasy získají luxusní objem. Řasenka nelepí a natáčí řasu po řase zvlášť. Je vhodná i pro citlivé oči.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Vše začalo v roce 1863.
Prvními výrobky byly voskové makeup tyčinky se spoustou barevných odstínů a se zábavnými jmény jako Jelaous nebo Lovesich, speciálně vytvořené pro divadlo Josephem-Albertem Ponsinem, skvělým kosmetologem.
Ve stejném roce Bourjois vyvíjí specifický proces výroby. Kombinace pečlivě odměřeného množství pudru a vody, jemně promíchaná a nalitá do kulatých forem, které se následně zapekly v troubě na pečení. A tak se zrodila první tvářenka, která se stala ikonou značky Bourjois.
V roce 1879 se kosmetický paleta výrobků rychle rozšířila. Rafinovanost a rozmanitost make-upu přinesla úspěch nejen u herců a hereček.
Dále se značka zaměřila na parfémy. Fenomenální úspěch zaznamenala především jantarovo-květinová, kořeněná vůně Soir de Paris, kterou navrhl Ernest Beaux. Prodávala se v půlnoční modré lahvi, kterou dnešní sběratelé velmi oceňují.
Od roku 1950 se značka hodně zaměřuje na mladší zákaznice, které snadněji podlehnou kouzlu inovativních produktů. Vyrábí se oční stíny, rtěnky nebo třeba voděodolné řasenky.
Nyní je značka rozšířená přibližně v 45 zemích a i nadále nabízí ženám inovativní a hravé produkty, elegantní jako je Paříž sama.
Coty Inc. 14 Rue du Quatre Septembre, 75002 Paris, France
www.coty.cotyconsumeraffairs.com