Bourjois mascara Volume Glamour Push Up 7 ml

Pochlubte se svými natočenými řasami. Volume Glamour se rozrůstá o novou hvězdu. Nová řasenka Effet Push Up, nový objem vašich řas ve třech lekcích svádění.

Položka byla vyprodána…
Dostupnost Vyprodáno
Možnosti doručení
Kód: 1717
125 Kč / ks 103,31 Kč bez DPH
Bourjois mascara Volume Glamour Push Up 7 ml

Nejprodávanější Volume Glamour se rozrůstá o novou hvězdu. Nová řasenka Effet Push Up, nový objem vašich řas ve třech lekcích svádění.Pochlubte se svými natočenými řasami Za okamžik vykouzlíte intenzivní a šokující objem vašich řas. Budou nádherně natočené a neuvěřitelně svůdné.

Ultra objemový kartáček

Skvělý patentovaný kartáček, jehož štětinky jsou nasměrovány do 15-ti různých směrů, během chvilky zněkolikanásobí objem vašich řas. Každičká jednotlivá řasa je nádherně nalíčená, zvýrazněná a natočena.

Vytvořte během chvilky neodolatelný pohled ve stylu Baby Doll, který trvá celých 16 hodin. Rychle a snadno.Perfektní složení pro úžasný Push Up efekt.

Volume Glamour Effet Push Up řasy nadzvedne a vytvoří nádherný svůdný efekt.
Také balení má ultra ženské tvary.


 

Doplňkové parametry

Kategorie: Řasenky
Odstín: Black
Pro koho: ženy
Velikost: 7ml
Položka byla vyprodána…

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Vše začalo v roce 1863. 

Prvními výrobky byly voskové makeup tyčinky se spoustou barevných odstínů a se zábavnými jmény jako Jelaous nebo Lovesich, speciálně vytvořené pro divadlo Josephem-Albertem Ponsinem, skvělým kosmetologem.

Ve stejném roce Bourjois vyvíjí specifický proces výroby. Kombinace pečlivě odměřeného množství pudru a vody, jemně promíchaná a nalitá do kulatých forem, které se následně zapekly v troubě na pečení. A tak se zrodila první tvářenka, která se stala ikonou značky Bourjois.

V roce 1879 se kosmetický paleta výrobků rychle rozšířila. Rafinovanost a rozmanitost make-upu přinesla úspěch nejen u herců a hereček.

Dále se značka zaměřila na parfémy. Fenomenální úspěch zaznamenala především jantarovo-květinová, kořeněná vůně Soir de Paris, kterou navrhl Ernest Beaux. Prodávala se v půlnoční modré lahvi, kterou dnešní sběratelé velmi oceňují.

Od roku 1950 se značka hodně zaměřuje na mladší zákaznice, které snadněji podlehnou kouzlu inovativních produktů. Vyrábí se oční stíny, rtěnky nebo třeba voděodolné řasenky.

Nyní je značka rozšířená přibližně v 45 zemích a i nadále nabízí ženám inovativní a hravé produkty, elegantní jako je Paříž sama.